Śmiech to zdrowie. Mieszkańcy województwa lubelskiego wiedzą o tym nie od dziś. Umiejętność rozbawienia swoich współpracowników jest bardzo cenioną cechą przez wielu pracodawców. Świadczy to o inteligencji, ponieważ ta umiejętność wiąże się bezpośrednio ze spostrzegawczością, umiejętnością abstrakcyjnego myślenia, a także odpowiednim refleksem.
Okazuje się, że poczucie humoru zawsze idzie w parze z wysokim ilorazem inteligencji. Pracownik, który jest zabawny świetnie odnajdzie się w każdym zespole. Będzie podnosił morale pozostałych pracowników, a oprócz tego sprawi, że będą oni pracować efektywniej. Tak dzieje się, gdy dana osoba jest zrelaksowana.
Każdy pracodawca będzie przykładał bardzo dużą wagę nie tylko do posiadanego doświadczenia oraz wykształcenia, ale także do kompetencji miękkich oraz konkretnych predyspozycji zawodowych. Właśnie dlatego w wielu ogłoszeniach można znaleźć informacje, że dana firma chętnie przyjmie w swoje szeregi osobę o miłym usposobieniu.
Atmosfera w miejscu pracy często ma kluczowe znaczenie dla całego zespołu pracowników. Pamiętajmy o tym, że śmiech zawsze rozładowuje napięcie i negatywne emocje. Warto jednak zawsze zachować granice dobrego smaku. Nigdy nie powinniśmy szydzić z innych osób czy też niemiłych dla współpracowników sytuacji.