Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 137224
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku oraz dynamicznym - praca w terenie związana z wyjazdami na terenie garnizonu lubelskiego, celem ustalenia stanów prawnych oraz oceny nieruchomości. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała z możliwością robienia przerw. Występują wyjazdy w teren środkami komunikacji miejskiej, publicznej lub służbowym sprzętem transportowym, w tym możliwość prowadzenie pojazdów służbowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno — techniczne stanowiska pracy: Praca w budynku KWP w Lublinie, przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich — bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów).
Zakres zadań
prowadzi sprawy związane z gospodarką nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie KWP w Lublinie, związanych z nabywaniem nieruchomości w trwały zarząd i zbywaniem trwałego zarządu KWP w Lublinie, regulacją stanów prawnych, udostępnieniem nieruchomości lub ich części innym podmiotom,
prowadzi całość spraw związanych z gospodarką nieruchomościami będącymi w posiadaniu zależnym KWP w Lublinie na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych, tj. użyczenia, najmu i dzierżawy nieruchomości,
przygotowywuje wnioski do organów nadzorujących i właściwych, niezbędnych w procesie gospodarowania nieruchomościami,
prowadzi ewidencję nieruchomości będących w trwałym zarządzie i posiadaniu zależnym KWP w Lublinie oraz nieruchomości zbędnych na cele służbowe, aktualizuje powyższą bazę danych i przekazuje cyklicznie sprawozdania do KGP,
wykonuje czynności związane z pozyskaniem, obsługą formalno-prawną i przekazaniem nieruchomości Policji w garnizonie lubelskim,
sporządza odwołania od decyzji, skarg lub innych środków odwoławczych na orzeczenia organów II instancji, przygotowuje odpowiedzi na skargi do WSA, NSA,
prowadzi prace związane z planowaniem przekazania nieruchomości do Agencji Mienia Wojskowego, sporządza plany i korekty przekazania nieruchomości do AMW, protokolarnym przekazaniem i sprawozdawczością z przekazania nieruchomości do AMW,
prowadzi sprawy mobilizacyjno-alarmowe zgodnie z właściwością Wydziału Inwestycji i Remontów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe wyższe prawnicze lub administracyjne doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca ewidencyjna w administracji publicznej lub doświadczenie w obszarze gospodarki nieruchomościami
Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” (plik do pobrania w zakładce oświadczenia)
Znajomość przepisów k.p.a., ustawy o Policji, ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, prawo zamówień publicznych oraz o postępowaniu przed Sądami administracyjnymi
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność komunikowania się, argumentowania
Umiejętność obsługi komputera (programy Word, Excel), oraz obsługa Internetu
Dyspozycyjność
Obsługa programu Legalis
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r." (plik do pobrania w zakładce oświadczenia)
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Przeszkolenie z zakresu zarządzania i gospodarowania nieruchomościami