Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Team Manager z j. angielskim
Do twoich zadań należeć będzie:
Nadzorowanie zespołu, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta.
Dbanie o wypełnianie przez zespół wskaźników KPI.
Kultywowanie kultury otwartej komunikacji w teamie.
Wynagradzanie członków zespołów, którzy uzyskują najwyższe wyniki.
Udział w nadzorowaniu procesu wdrażania nowych pracowników.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
Płynnie posługujesz się językiem angielskim (B2).
Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą zmotywowaną i chcącą się rozwijać.
Potrafisz zarządzać zespołem, dawać feedback, nadzorować procesy i postępy.
Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook).
Posiadasz logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i wdrażania planów mających na celu poprawę wyników.
Masz minimum 12 miesięcy doświadczenia w Customer Service, mile widziane jest doświadczenie jako Product Specialist, trener lub mentor.
Dołącz do nas a zyskasz:
Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.