Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Kraśnik
Ogłoszenie o naborze Nr 144452
Warunki pracy
praca administracyjno - biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30,
praca w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe i szkolenia,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner;
praca na pierwszym piętrze, budynek i pomieszczenia urzędu niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej,
organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta,
ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta,
prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej,
organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
dokumentowanie działalności informacyjno-promocyjnej Komendy Powiatowej,
prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
prowadzenie dokumentacji pomocniczej wymaganej na zajmowanym stanowisku (ewidencja wyjść w godzinach pracy, listy obecności, książka kontroli, ewidencja czasu służby i pracy strażaków oraz pracowników cywilnych),
przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej,
organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej,
prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta,
obsługa urządzeń małej poligrafii,
udział w komisjach powołanych przez Komendanta Powiatowego,
realizacja zadań finansowo – księgowych,
realizacja zadań archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno – biurowych oraz na stanowisku finansowo – księgowym
Znajomość zasad prowadzenia archiwum potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem/dyplomem ukończenia kursu lub szkoleniem
Uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Znajomość specyfiki służby i pracy w Państwowej Straży Pożarnej,
Umiejętność organizacji pracy własnej,
Dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność i terminowość •wysoka kultura osobista,
Znajomość zasad prawidłowego postepowania z dokumentacją w ramach organizacji archiwum komendy,
Znajomość min. jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym,
Umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa,
Ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy,
Umiejętność obsługi komputera (dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu i poczty elektronicznej),
Znajomość przepisów prawa pracy,
Praktyczna znajomość ustaw o PSP, ochronie przeciwpożarowej, służbie cywilnej a także przepisów wykonawczych do tych ustaw, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących pracowników.