Starszy specjalista


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Kraśnik
Ogłoszenie o naborze Nr 144452

Warunki pracy


  • praca administracyjno - biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30,
  • praca w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe i szkolenia,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner;
  • praca na pierwszym piętrze, budynek i pomieszczenia urzędu niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta,
  • ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta,
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej,
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  • dokumentowanie działalności informacyjno-promocyjnej Komendy Powiatowej,
  • prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • prowadzenie dokumentacji pomocniczej wymaganej na zajmowanym stanowisku (ewidencja wyjść w godzinach pracy, listy obecności, książka kontroli, ewidencja czasu służby i pracy strażaków oraz pracowników cywilnych),
  • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej,
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta,
  • obsługa urządzeń małej poligrafii,
  • udział w komisjach powołanych przez Komendanta Powiatowego,
  • realizacja zadań finansowo – księgowych,
  • realizacja zadań archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno – biurowych oraz
na stanowisku finansowo – księgowym
  • Znajomość zasad prowadzenia archiwum potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem/dyplomem ukończenia kursu lub szkoleniem
  • Uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość specyfiki służby i pracy w Państwowej Straży Pożarnej,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność i terminowość •wysoka kultura osobista,
  • Znajomość zasad prawidłowego postepowania z dokumentacją w ramach organizacji archiwum komendy,
  • Znajomość min. jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym,
  • Umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa,
  • Ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy,
  • Umiejętność obsługi komputera (dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu i poczty elektronicznej),
  • Znajomość przepisów prawa pracy,
  • Praktyczna znajomość ustaw o PSP, ochronie przeciwpożarowej, służbie cywilnej a także przepisów wykonawczych do tych ustaw, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących pracowników.
Praca lubelskie