Starszy referent


Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Krasnystaw
Ogłoszenie o naborze Nr 157355

Warunki pracy


  • Praca na stanowisku kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych.
  • Miejsce pracy: parter budynku
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
  • Wejście do Komendy posiada windę, jednak wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne - nie dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, żadne z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych nie przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych.
  • Nie występują warunki uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne dla zdrowia.

Zakres zadań

  • Organizuje pracę biurową i kancelaryjną Wydziału Prewencji KPP w Krasnymstawie oraz prowadzi dokumentacę zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi. Prowadzi systemu elektronicznego obiegu dokumentacji SEOD. Przygotowuje do wysyłania i wysyła korespondencję oraz ją odbiera z poczty specjalnej i sekretariatu
  • Prowadzi Elektroniczny Rejestr Spraw o Wykroczenia, w tym: rejestrowanie spraw o wykroczenia, rejestrowanie spraw w Krajowym Systemie Informacji Policji, bieżące modyfikowanie danych dot. prowadzących czynności, rejonów służbowych, czasu i miejsca popełnionego wykroczenia i innych danych, rejestrowanie wokand sądowych, rejestrowanie wyroków, wyrejestrowywanie spraw prowadzonych przez Wydział Prewencji i Posterunki Policji
  • Wspiera realizację zadań związanych z poszukiwaniami opiekuńczymi, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • Doraźnie pomaga przy prowadzeniu czynności w zakresie przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości nieletnich oraz działań podejmowanych na rzecz małoletnich
  • Prowadzi rejestr potwierdzeń ukarania mandatami karnymi kredytowanymi i gotówkowymi przez policjantów Zespołu Dzielnicowych i Zespołu Patrolowo- Interwencyjnego oraz zdaje je do właściwych komórek
  • Przechowuje i ewidencjonuje przepisy, na bieżąco je aktualizuje oraz zapoznaje z nimi policjantów
  • Przekłada Naczelnikowi Wydziału Prewencji korespondencję do dekretacji i do podpisu, a następnie na bieżąco przekazuje ją policjantom zgodnie z dekretacją
  • Rozlicza czas pracy policjantów Wydziału Prewencji
  • Na bieżąco i w termie wprowadza dane do policyjnych systemów informatycznych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość Ustawy o Policji oraz Instrukcji Kancelaryjnej i przepisów określających sposób postępowania z dokumentami jawnymi
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odpowiedzialność i komunikatywność
  • Dokładność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność interpretacji przepisów i analizowania
Praca lubelskie