przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów jawnych otrzymanych, a także wytworzonych na wewnętrzne potrzeby jednostki, prowadzenie kart Rejestru Wydanych Dokumentów (RWD), kompletowanie dokumentów zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz przygotowywanie akt do brakowania i archiwizacji, nadawanie, przyjmowanie i wydawanie materiałów zawierających informację niejawne na zasadach określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów wydanych na podstawie art. 47 ust. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, prowadzenie dziennika konwojów, rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów(godz. pracy: pon - czw 7-15:30, pt 7-13)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "tajne" Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
ukończone szkolenie specjalistyczne dla kandydatów na stanowiska kierowników kancelarii tajnej i kancelarii tajnej międzynarodowej, zastępców kierowników i inne stanowiska służbowe w kancelariach tajnych i kancelariach tajnych międzynarodowych oraz innych niż kancelaria tajna komórkach organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, wykształcenie wyższe lub średnie, biegła umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra praktyczna znajomość pracy w pakiecie MS Office, poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli TAJNE lub zgoda na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość specyfiki pracy w jednostce wojskowej