Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 152442
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
praca w siedzibie urzędu,
praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach,
praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
brak oznaczeń dla osób niewidomych,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
zapewnia sprawną i efektywną współpracę pomiędzy Wojewodą, Wicewojewodami oraz Dyrektorem Generalnym Urzędu a różnymi stronami: przedstawicielami rządu, samorządu i organizacji pozarządowych oraz partnerów społecznych, w celu umożliwienia skutecznej realizacji zadań publicznych. Pozyskuje informacje niezbędne do sprawnego zarządzania harmonogramem spotkań kierownictwa Urzędu, przedstawia opinie dla potrzeb oceny, które wydarzenia mają największe znaczenie z perspektywy działań administracji oraz polityki regionalnej, podejmuje działania zapewniające obecność kierownictwa Urzędu w wydarzeniach istotnych z punktu widzenia potrzeb społeczności lokalnej oraz opinii publicznej, w celu wzmocnienia pozytywnego wizerunku administracji rządowej,
współprowadzi obsługę organizacyjną i protokolarną oficjalnych wizyt krajowych w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań realizowanych przez kierownictwo Urzędu, w zakresie wskazanym przez przełożonego. Opracowuje szczegółowe scenariusze, formularze i harmonogramy spotkań oraz wyczerpujące w swej treści informacje dot. wydarzenia, do wykorzystania przez kierownictwo Urzędu przed planowanymi spotkaniami, uroczystościami i wizytami, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań kierownictwa Urzędu o charakterze reprezentacyjnym,
przygotowuje i prowadzi korespondencję z właściwymi organami i instytucjami w zakresie spraw wskazanych przez przełożonego, a w szczególności prowadzi korespondencję o charakterze reprezentacyjnym oraz korespondencję okolicznościową wysyłaną przez Wojewodę. Przygotowywanie tekstów oficjalnych wystąpień dla kierownictwa LUW w Lublinie, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań kierownictwa Urzędu o charakterze reprezentacyjnym oraz wizerunkowym,
współuczestniczy w przygotowywaniu spotkań, konferencji, narad oraz spotkań tematycznych i eksperckich z udziałem przedstawicieli administracji rządowej szczebla centralnego i wojewódzkiego, parlamentarzystów, przedstawicieli samorządu terytorialnego, związków zawodowych, organizacji pracodawców, a także organizacji pozarządowych oraz uroczystości obchodów świąt państwowych, w celu zapewnienia sprawnej realizacji oraz właściwego przebiegu wydarzeń o znaczeniu publicznym i państwowym,
uczestniczy w nawiązywaniu oraz prowadzeniu współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi (stowarzyszenia, fundacje, organizacje pożytku publicznego), a w szczególności inicjuje i przygotowuje spotkania, których celem jest wymiana informacji, doświadczeń oraz nawiązywanie międzysektorowej współpracy w różnych obszarach, w celu zapewnienia prowadzenia przez Wojewodę polityki społeczeństwa obywatelskiego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Wykształcenie wyższe na jednym z wymienionych kierunków: politologia, historia, administracja publiczna, prawo
Ukończone szkolenie w zakresie technik profesjonalnej komunikacji w mowie i w korespondencji
Umiejętności redakcyjne: pisania przystępnych i zwięzłych tekstów o charakterze urzędowym i okolicznościowym
Umiejętność stosowania zasad etykiety urzędniczej oraz znajomość protokołu dyplomatycznego
Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
Dyspozycyjność
Komunikatywność
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność działania pod presją czasu
Asertywność oraz umiejętność przekonywania
Biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, a w szczególności znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej