Wspieramy oddziały korporacyjne w całej Polsce, nawiązując relacje z potencjalnymi klientami z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Chcesz rozwijać się w sprzedaży i poznać specyfikę współpracy z klientami korporacyjnymi mBanku? Sprawdź, czy szukamy właśnie Ciebie!
Twoje zadania:
budowanie relacji z klientami – firmy z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw,
rozpoznawanie potrzeb klientów,
umawianie spotkań i budowanie własnej marki na lokalnym rynku,
współpraca z zespołem lokalnego oddziału korporacyjnego i specjalistami działającymi w terenie.
Nasze wymagania:
umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji,
doświadczenie w umawianiu spotkań,
umiejętność docierania do potencjalnych klientów różnymi kanałami i źródłami,
systematyczność i zaangażowanie,
nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
To oferujemy:
gwarantowaną podstawę i miesięczny system prowizyjny,
szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie,
elastyczny czas pracy oparty na efektywności,
narzędzia niezbędne do pracy – laptop, telefon,
karta paliwowa pod warunkiem zrealizowania celów sprzedażowych,
kontrakt B2B i pomoc w założeniu własnej działalności gospodarczej,
dostęp do biura i pozostałych benefitów – więcej informacji udzielimy na spotkaniach rekrutacyjnych.