Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Chełm
Ogłoszenie o naborze Nr 146759
Warunki pracy
Praca samodzielna w zakresie prowadzonych spraw, w systemie 8-godzinnym oraz przy obsłudze monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie sztuczne. Pomieszczenia biurowe sekcji znajdują się na II piętrze. Budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością. Pracownik utrzymuje stałe kontakty telefoniczne z kontrahentami.
Zakres zadań
Zbiera informacje dot. należności i zobowiązań mieszkaniowych, przychodów do budżetu, wydatków z tytułu zakupu towarów, mediów, usług i napraw niezbędne do sporządzenia dokumentacji z realizacji projektu i planu finansowego.
Opracowuje projekt i plan finansowy, plan dochodów budżetowych, analizy kwartalne, sprawozdania w zakresie sekcji z wykorzystania środków budżetowych i ze źródeł zewnętrznych.Zbiera informacje dot. należności i zobowiązań mieszkaniowych, przychodów do budżetu, wydatków z tytułu zakupu towarów, mediów, usług i napraw niezbędne do sporządzenia dokumentacji z realizacji projektu i planu finansowego.
Opracowuje i sporządza dokumentację niezbędną do udzielania zamówień w zakresie dostaw i usług poza ustawą PZP oraz przygotowuje dokumentację przetargową na wszczęcie postępowania o zamówienia publiczne.
Sporządza opisy przedmiotów zamówienia, sprawdza zgodność towarów dostarczonych z opisem przedmiotu zamówienia w komisyjnym przyjmowaniu towarów do magazynu oraz bierze udział w inwentaryzacji składników majątku.
Prowadzi rejestr wniosków poza ustawą, protokołów konieczności, rejestr zawartych umów, zleceń dla sekcji, opisuje i sprawdza faktury pod względem merytorycznym.
Monitoruje zgodność wydatków finansowych poprzez pilnowanie terminów płatności wynikających z wystawionych faktur, płatności zobowiązań wynikających z wystawionych decyzji mieszkaniowych i kosztów zwrotu dojazdów, pilnowanie zapisów umów na dostawę towarów, mediów, usług i napraw.
Sporządza umowy, aneksy w zakresie zakupu aktywów rzeczowych i usług komunalnych we właściwości sekcji.
Uczestniczy w komisjach przetargowych o udzielenie zamówień publicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub do 1 roku w logistyce
znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie przepisów ogólnych oraz trybu udzielania zamówień publicznych,
znajomość ustawy o rachunkowości,
znajomość przepisów o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzeniu ścieków, o odpadach komunalnych,
umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych,
umiejętność analitycznego myślenia, dobrej organizacji pracy,
niewspółpracowanie z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe