Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 142063
Warunki pracy
Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, niszczarka papierów)., prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych.
Lokalizacja stanowiska pracy – budynek KWP w Lublinie przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Finansów KWP w Lublinie na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów) oraz nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
nalicza i sporządza listy płac uposażeń i wynagrodzeń funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym oraz dokonuje potrąceń na podstawie decyzji organów egzekucyjnych oraz potrąceń wynikających z obowiązujących przepisów
nalicza dodatkowe należności jednorazowe i periodyczne przysługujące pracownikom i funkcjonariuszom, odnotowuje fakt ich wypłat w kartach uposażeń i wynagrodzeń
nalicza należności i sporządza dokumenty wypłat dla zwolnionych ze służby funkcjonariuszy oraz zwalnianych pracowników cywilnych, a także dokonuje ostatecznych rozliczeń kart uposażeń i wynagrodzeń tych osób
wylicza pracownikom i funkcjonariuszom wynagrodzenia/uposażenia za czas choroby, zasiłek chorobowy, zasiłek opiekuńczy, macierzyński, rodzicielski i świadczenia rehabilitacyjne
sporządza zaświadczenia do Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA stanowiące podstawę naliczenia należnej funkcjonariuszowi emerytury lub renty, zaświadczenia o uposażeniu /wynagrodzeniu funkcjonariuszy i pracowników Policji
oblicza miesięczne zaliczki na poczet podatku dochodowego od osób fizycznych od wypłaconych uposażeń/wynagrodzeń, innych należności oraz wpłat na PPK od pracodawcy podlegających opodatkowaniu
nalicza miesięczne składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy pracowników Policji
oblicza miesięczne wpłaty na PPK zgodnie ze złożoną deklaracją pracownika od należności wskazanych zapisami ustawy o PPK oraz nalicza miesięczne wpłaty należnej od pracodawcy do PPK.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych
Znajomość przepisów regulujących sprawy płacowe i ubezpieczeniowe policjantów i pracowników Policji, podatku dochodowego od osób fizycznych, ustawy o Policji, Kodeks pracy
Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
Umiejętność analitycznego myślenia
Umiejętność obsługi komputera ( Word, Excel, Internet)
Umiejętność organizowania pracy własnej
Dokładność, systematyczność i sumienność
Kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe