Specjalista


Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Łuków
Ogłoszenie o naborze Nr 153687

Warunki pracy

Praca w godzinach 7.30-15.30 wykonywana w siedzibie urzędu, na I piętrze


Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,


Praca biurowa w pozycji siedzącej, związana z pracą z dokumentami, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, obsługa urządzeń biurowych tj. (komputer, drukarka, telefon, skaner, faks)


Bariery architektoniczne - brak windy w budynku

Zakres zadań

  • Wprowadzanie do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji druków statystycznych dotyczących postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Wydział Kryminalny oraz Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą
  • Prowadzenie Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych
  • Kontrola i nadzór nad prawidłowym obiegiem druków statystycznych dotycząch postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Wydział Kryminalny oraz Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą
  • Współdziałanie z Prokuraturą Rejonową i Sądem w zakresie obiegu akt, postępowań przygotowawczych, sprawdzających oraz dowodów rzeczowych
  • Obsługa Systemu Elekronicznego Obiegu Dokumentów
  • Przygotowywanie dla potrzeb Kierownictwa analiz dotyczących charakterystyki i poziomu wykrywalności
  • Dokonywanie weryfikacji danych w KSIP zgodnie z poleceniami KWP

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji lub 1 rok w danym obszarze
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Dyspozycyjność
  • Znajomość pracy na komputerze i aplikacji komputerowych
  • Samodzielna realizacja zadań
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na prowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dkumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów: nie dotyczy kandydatów/ kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. i później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustacyjne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Praca w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie wykonywanych zadań
Praca lubelskie