Specjalista w dziale administracji i zamówień publicznych
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Specjalista w dziale administracji i zamówień publicznych
Miejsce pracy: Łuków
Numer: StPr/25/0408
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie planów zamówień publicznych, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, obsługa platformy zakupowej oraz publikowanie informacji w BIP, weryfikacja ponoszonych wydatków pod względem zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie strony internetowej i BIP, opracowywanie wewnętrznych regulacji oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe, bardzo dobra obsługa komputera, urządzeń biurowych, programów pakietu MS Office, znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku i ich interpretacji oraz praktycznego stosowania, samokształcenie, komunikatywność, rzetelność, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, mile widziany staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych lub innych państwowych bądź samorządowych jednostkach organizacyjnych.
Miejsce pracy:
Łuków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie