Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli III w Departamencie Kontroli
Specjalista / Starszy Specjalista
w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli III w Lublinie
w Departamencie Kontroli (umowa na zastępstwo, przewidywany okres umowy o pracę: 2 lata)
Numer ogłoszenia: DK/25/164
Miejsce pracy: Lublin
1 etat / umowa o pracę na zastępstwo / przewidywany okres umowy: 2 lata
Termin składania ofert 28.10.2025 r.
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
GŁÓWNE ZADANIA
przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontroli realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli III w Lublinie;
współudział w sporządzaniu wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywaniu wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem postępowań kontrolnych;
przygotowywanie zestawień analitycznych i sprawozdawczych w zakresie realizacji zadań przez TWK III;
współudział w sporządzaniu analiz zbiorów danych dotyczących udzielania świadczeń finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia;
obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Departamentu Kontroli w zakresie prowadzonych postępowań kontrolnych.
WYMAGANIA
WYMAGANIA KONIECZNE
wykształcenie: wyższe lub średnie;
na stanowisko specjalisty:
w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 3 lata pracy zawodowej,
w przypadku posiadania wykształcenia średniego minimum 5 lat pracy zawodowej,
na stanowisko starszego specjalisty:
w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 4 lata pracy zawodowej,
w przypadku posiadania wykształcenia średniego minimum 6 lat pracy zawodowej;
posiadanie obywatelstwa polskiego;
posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.), w szczególności przepisów Działu IIIA Kontrola.
WYMAGANIA DODATKOWE
umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji;
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
odpowiedzialność za powierzone zadania;
wysoka kultura osobista;
umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
działanie zgodnie z etyką zawodową;
dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office;
umiejętność efektywnej komunikacji;
sprawne działanie w zmiennym otoczeniu;
zaangażowanie i odpowiedzialność.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
WYMAGANE DOKUMENTY
CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.