Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim
Miejsce pracy: woj. lubelskie
Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Lokalizacja: Cała Polska
U nas otrzymasz:
Wynagrodzenie w wysokości 6000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto).
Możliwość pracy w biurze, domu lub w trybie hybrydowym (w zależności od projektu).
Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.
W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).
Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych.
Jak wygląda dzień pracy?
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
Wyróżniają Cię:
Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2) - niezbędna do obsługi klientów.
Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!