Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim


Dynamicznie rozwijająca się, międzynarodowa firma.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu,
  • Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail,
  • Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta,
  • Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu,
  • Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie,
  • Pełna dostępność w godzinach 8-16 lub 9-17 od poniedziałku do piątku przez pierwsze 3 tygodnie treningu,
  • Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole,
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość,
  • Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki,
  • Umiejętność obsługi komputera oraz MS Office,
  • Gotowość do pracy z biura w Lublinie - Tadeusza Szeligowskiego 6c,
Oferujemy:
  • Elastyczny grafik,
  • Umowa zlecenie,
  • Praca zmianowa (poniedziałek-sobota),
  • Wolne niektóre soboty w miesiącu,
  • Wolne wszystkie niedziele i święta,
  • Szkolenie przygotowujące do pracy (w pełni płatne),
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań,
  • Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Praca lubelskie