PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIESZKANIOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista d/s zamówień publicznych
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/2039
OBOWIĄZKI:
Realizacja zadań związanych z procesem zamówień publicznych, weryfikacja zgodności procesu zakupów dokonywanych w spółce z Prawem zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi, stała analiza procesów dokonywania zakupów, organizacja zamówień publicznych oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowanie sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: doświadczenie z zakresu prowadzenia dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych Uprawnienia: wiedza merytoryczna - umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego Uprawnienia: duża samodzielność i dokładność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia
Wymagania inne:
[Inne] : wynagrodzenie miesięczne od 2500 zł do 3200 zł brutto. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty z CV: ul. Bieławin 9, 22-100 Chełm- CV należy przesyłać e-mailem na adres: pum@pumchelm.pl - poczta/listownie: ul. Bieławin 9, 22-100 Chełm
Miejsce pracy:
Chełm
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 2 500 do 3 200 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie