Miejsce pracy: lokalizacja PGE Systemy na terenie całej Polski
Zakres obowiązków
Administrowanie i konfigurowanie systemu zakupowego
Wsparcie merytoryczne klientów wewnętrznych
Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z obsługą systemu zakupowego
Udział w postępowaniach przetargowych i wdrożeniowych (przygotowanie OPZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, ocena ofert, dostosowanie umów serwisowych/wdrożeniowych do wymagań biznesowych)
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie wdrożeń oraz bieżących zagadnień (na podstawie umowy wsparcia zewnętrznego)
Zbieranie wymagań od klientów wewnętrznych
Pomoc przy tworzeniu scenariuszy testów oraz współudział w testach wdrażanych zmian
Przygotowywanie dokumentacji użytkownika i instrukcji
Uczestnictwo w projektach mających na celu rozwój aplikacji i systemów
Oczekiwane:
Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi (celem jest wsparcie Użytkownika/Klienta w eksploatacji systemów informatycznych)
Umiejętność szybkiej nauki obsługi interfejsów aplikacji oraz rozumienia zaimplementowanych procesów
Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
Zdolności komunikacyjne oraz analityczne
Umiejętność organizacji pracy własnej, dokładność, systematyczność, samodzielność
Mile widziane:
Znajomość relacyjnych baz danych (SQL Server)
Znajomość MS SQL i języka SQL
Znajomość JIRA
Ukończone studia wyższe w dziedzinie informatyki
Znajomość ustawy prawa zamówień publicznych
Oferujemy
Umowa o pracę /B2B
System premiowy
Dodatkowy dzień wolny 14 sierpnia z okazji Dnia Energetyka
PGE Systemy S.A. jest spółką technologiczną, buduje, rozwija i utrzymuje nowoczesne systemy teleinformatyczne dla całej Grupy Kapitałowej PGE.