pozyskiwanie nowych klientów z grupy klientów gastronomicznych na terenie Chełma i okolic,
tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,
tworzenie i prezentacja oferty handlowej zgodnej z obowiązującymi standardami firmy,
realizacja planów sprzedaży krótko i długoterminowych.
Poszukujemy Osób:
posiadających 2-letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży artykułów FMCG dla gastronomii,
mających sukcesy w sprzedaży dla gastronomii,
potrafiących współpracować z klientem,
posiadających zdolności negocjacyjne,
potrafiących analizować dane,
bardzo dobrze organizujących swoją pracę,
posiadających umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
dyspozycyjnych - gotowych do częstych podróży służbowych,
posiadających pracowniczą książeczkę zdrowia (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.
Pracując z nami otrzymasz:
atrakcyjne wynagrodzenie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
samochód służbowy - również do użytku prywatnego,
prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – Specjalista ds. sprzedaży HoReCa Chełm