Specjalista ds. sprawozdawczości


Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Specjalista ds. sprawozdawczości
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/0595
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie zestawień aktualnych umów z gestorami sieci, prowadzenie rejestru aktualnych podwykonawców i usługodawców związanych z realizacją Kontraktu, prowadzenie rejestru z pracy Weryfikatorów, prowadzenie rejestru historii działań związanych z Projektem Budowlanym, Technicznym i Wykonawczym, prowadzenie rejestru ubezpieczeń na Kontrakcie oraz prowadzenie innych rejestrów związanych z obsługą Kontraktu, prowadzenie monitoringu polis ubezpieczeniowych wraz z regularnym ich przekazywaniem do Zamawiającego w terminach wyznaczonych, oraz wszelkich innych zleconych przez Pracodawcę Przygotowywanie propozycji pism i odpowiedzi na pisma Wykonawcy i Zamawiającego dotyczących obowiązków specjalisty ds. kontaktów ze społecznością i promocji;pilnowanie terminów odpowiedzi na pisma, comiesięcznych Raportów Konsultanta/Zamawiającego/Inwestora, sprawozdań i innychprzygotowywanie wszystkich Raportów min. Tygodniowych z mobilizacji sprzętu i godzin pracy Wykonawcy, Zamknięcia oraz przygotowywanie Raportów Miesięcznych z przebiegu prac projektowych oraz wyników weryfikacji dokumentacji projektowej, sporządzanie protokołów z Miesięcznych Narad Budowy,organizacja i uczestnictwo w spotkaniach prowadzonych online (zdalnie) sporządzanie notatek ze spotkań na prośbę Zamawiającego, uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez strony sporządzanie notatek ze spotkańanaliza i weryfikacja wszystkich Raportów min. Tygodniowych i Miesięcznych Wykonawcy, oraz sporządzanie protokołów z cotygodniowych Narad Technicznych,przygotowywanie agendy z działań Inżyniera/Koordynatora/Inżyniera Wiodącego oraz Wykonawcy w omawianym okresie sprawozdawczym na każdą Naradę Techniczną, na każdą Radę Budowy,prowadzenie korespondencji i archiwizacji w zakresie swoich obowiązków (raporty, protokoły, pisma),przygotowanie propozycji pism i odpowiedzi na pisma Wykonawcy i Zamawiającego w zakresie zleconym przez przełożonego,prowadzenie innych rejestrów związanych z obsługą Kontraktu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: znajomość Microsoft Office
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Praca lubelskie