- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac z umów o pracę oraz umów zleceń- przygotowywanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących płac do ZUS i US - księgowanie listy płac - wprowadzanie dokumentów księgowych i przelewów bankowych - ewidencja gospodarki magazynowej - uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami - porządkowanie i archiwizacja dokumentów księgowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Uprawnienia: znajomość programów Excel oraz programów księgowych Uprawnienia: dodatkowym atutem będzie znajomość programu Optima oraz Płatnik Uprawnienia: dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych Uprawnienia: praktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz zagadnień podatkowych, ubezpieczeniowych a także zasad naliczania wynagrodzeń i zasiłków Uprawnienia: zdolność analitycznego myślenia Uprawnienia: znajomość programu Excel oraz programów księgowych
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie