Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń Klientów


Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń Klientów
Miejsce pracy: Lublin
Twoje zadania:
  • Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń awarii urządzeń
  • Telefoniczna obsługa Klientów (obsługa połączeń przychodzących)
  • Współpraca z działem serwisu
  • Rejestrowanie czasu pracy pracowników działu serwisu
Wymagania:
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą Klienta
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę
  • Praca zmianowa zgodnie z ustalonym grafikiem (2 zmiany: 6:45 – 14:45, 14:00 – 22:00), w równoważnym czasie pracy (w tym praca w weekendy)
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna w firmie Medicover, System Kafeteryjny, karta Multisport)
  • Przyjazna atmosfera pracy
APLIKUJ TERAZ
Praca lubelskie