1.bieżąca obsługa sekretariatu tj.:- telefoniczne i osobiste udzielanie rzetelnych informacji petentom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy w celu załatwienia konkretnej sprawy urzędowej, sprawna i profesjonalna obsługa interesantów, - obsługa przepływu dokumentów w systemie ePUAP, e-doręczenia, poczty elektronicznej urzędu,- ewidencjonowanie i przygotowywanie korespondencji urzędowej do wysyłki oraz dostarczanie jej do placówki pocztowej,- prowadzenie kalendarza spotkań Starosty i Wicestarosty z uwzględnieniem priorytetów,- obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w systemie DMS,- obsługa poczty e-mail, - przekazywanie poszczególnym komórkom zadekretowanych pism,- nadzór nad przechowywaniem stempli, pieczątek oraz podpisów elektr. itd.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: łatwość nawiązywania kontaktu z klientem Uprawnienia: dobra organizacja pracy