Specjalista ds. obsługi klienta


 

Specjalista ds. obsługi klienta
Lublin

Uwielbiasz kontakt z drugim człowiekiem? Lubisz znajdować najlepsze rozwiązania? Cenisz sobie atmosferę w pracy? Znasz angielski (B1) i szukasz okazji do używania go w praktyce?

Dołącz do Zespołu i pracuj z nami!

 

Pracując w Concentrix, na co dzień wspierasz klientów aplikacji w rozwiązywaniu trudności. Odpowiadasz na reklamacje, wprowadzasz dane do systemu, szukasz rozwiązań problemów i udzielasz niezbędnych informacji. Rozmawiasz przez telefon, chat i odpowiadasz na maile w j. polskim i angielskim.

Wiemy, że sprzedaż nie jest dla każdego - dlatego u nas zajmujesz się kompleksową obsługą aplikacji.

 

Podczas 3 tygodniowego szkolenia zapewniamy:
  • Nesting pod okiem doświadczonych współpracowników
  • Wsparcie Trenera, Team Leadera, Mentora i Zespołu
  • Niezbędne narzędzia pracy w biurze w Lublinie
  • Dostęp do baz wiedzy w j. angielskim
To wszystko przygotuje Cię do pracy w organizacji, która stawia na
  • rozwijanie talentów (100% awansów to rekrutacje wewnętrzne)
  • budowanie wartościowych relacji z pracownikami i klientami
  • inwestowanie w rozwój
Naszym pracownikom oferujemy:
  • Wynagrodzenie podstawowe + bonus
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od pierwszego dnia szkolenia
  • Pakiet benefitów – MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • Elastyczny grafik – (praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-23:30)
  • Rozwijanie talentów w ramach programu Talent Development
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
  • Program Refer a Friend
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ
Praca lubelskie