Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim


 

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim
Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
  • Obsługa Klientów polskojęzycznych ( a jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych)
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Znajomości języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
  • Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
  • Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
  • Operatywności, dobrej organizacji i wysokiego poziomu motywacji do pracy
Co możemy dać Ci w zamian?
  • Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
  • Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ
Praca lubelskie