Specjalista ds. obsługi klienta w języku hiszpańskim i angielskim


 

Specjalista ds. obsługi klienta w języku hiszpańskim i angielskim
woj. lubelskie
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku hiszpańskim oraz angielskim
  • Obsługa aplikacji
  • Rejestracja zgłoszeń od klientów i budowanie z nimi właściwych relacji
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Wprowadzanie danych do sytemu
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi klientów
Nasze wymagania
  • Biegła znajomość języka hiszpańskiego (na poziomie C1)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min.B2)
  • Umiejętność szybkiego pisania na komputerze
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Pozytywne nastawienie do pracy
To oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + bonus
  • Umowa o pracę na pełen etat
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Płatne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ
Praca lubelskie