Chemnovatic jest Firmą chemiczną, która kładzie duży nacisk na wysoką jakość oferowanych produktów. W 2017 roku Firma wdrożyła systemy ISO, HACCP (GMP i GHP), które stanowią potwierdzenie najwyższych standardów i jakości. Przedsiębiorstwo w ciągu zaledwie kilku lat przeszło niezwykłą drogę, stając się wiodącym producentem surowców, dostarczając produkty do ponad 60 krajów na świecie.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
Miejsce pracy: Lublin
Główne zadania:
obsługa i realizacja zamówień Klientów
zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty
ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej
obsługa procesu reklamacji
raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań
prowadzenie i rozwijanie bazy klientów zgodnie z procedurami firmy (czuwanie nad aktualnością danych)
utrzymanie relacji klientami (UWAGA: w języku angielskim)
Wymagania:
znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
doświadczenie w pracy o podobnym charakterze (obsługa klienta, obsługa sprzedaży) - minimum 1 rok.
umiejętność wykorzystania narzędzi typu excel w celu przeprowadzania raportów i analiz
doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP
mile widziana znajomość innego niż angielski języka obcego
Nasza oferta:
wynagrodzenie podstawowe wg standardów rynkowych i zasad wewnętrznych firmy
nowoczesne i wygodne biuro
prywatna opieka medyczna
parking dla pracowników
spotkania integracyjne
ubezpieczenie na życie
możliwość skorzystania z kart sportowych
strefa relaksu
brak dress codeu
szkolenia i możliwości rozwoju wraz z dynamicznie rozwijającą się organizacją