W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - j.angielski
Miejsce pracy: po treningu w biurze możliwość 100% pracy zdalnej
W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy platformy ticketowej wspierał/-a klientów w zakresie zarządzania budynkami biurowymi, znajdującymi się na terenie całej Europy.
Oferujemy:
Praca w ramach grafiku poniedziałek- piątek 6:00-18:00 (8h dziennie)
Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy (stacjonarne, w naszym warszawskim biurze)
Po trenigu możliwość pracy 100% zdalnej
Programy rozwojowe dla pracowników (np. szkolenia przygotowujące do roli Team Managera, Trenera)
Oczekujemy:
Znajomości języka angielskiego na poziomie min. C1
Dyspozycyjności do pracy na cały etat
Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta