Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
Miejsce pracy: woj. lubelskie
Poszukujemy osoby, która będzie telefonicznie i mailowo wspierać niemieckojęzycznych użytkowników glukometrów międzynarodowej marki.
Oczekujemy:
Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
Umiejętności obsługi komputera
Dokładności i dobrej organizacji pracy
Oferujemy:
Możliwość pracy dla prestiżowej marki z branży medycznej
Praca w pełnym bądź niepełnym wymiarze czasu pracy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenia
Praca w godzinach: poniedziałek-piątek między 8.00 a 18:00 (8 godzin dziennie)
Możliwość pracy zdalnej
Prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bony świąteczne