Organizowanie i realizacja szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP dla pracowników (w tym dla kadry kierowniczej) oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
Kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ
Przeprowadzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
Opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych procedur i instrukcji w zakresie BHP i PPOŻ
Organizacja i udział w pracach Komisji BHP
Prowadzenie postępowań powypadkowych
Aktywny udział w kontrolach PIP oraz reprezentowanie pracodawcy przed organami kontroli BHP
Inicjowanie i aktywny udział w działaniach z zakresu zdrowia i bezpieczeństwa pracowników
Wymagania
Wykształcenie wyższe kierunkowe lub podyplomowe w zakresie BHP
Min 3 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty w obszarze BHP
Bardzo dobra znajomość przepisów i norm z zakresu bezpieczeństwa PPOŻ i BHP
Umiejętność pracy w zespole szkoleniowym
Samodzielność i inicjatywa w działaniu oraz dobra organizacja pracy własnej
Rzetelność i odpowiedzialność w realizacji zadań
Oferujemy
Pracę w wiodącej na rynku firmie finansowej
Elastyczną formę współpracy
Możliwość pracy zdalnej
Elastyczne godziny pracy
Dużą samodzielność w działaniu
Dostęp do platformy kafeteryjnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.