Specjalista ds. BHP i Ppoż.


Specjalista ds. BHP i Ppoż.


Miejsce pracy: Chełm, ul. Fabryczna 6

Współpraca w oparciu o umowę na zastępstwo (ok. 1,5 roku).

Główne zadania
  • Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników firmy z zakresu BHP;
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz Ppoż.;
  • Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia;
  • Sporządzanie dokumentacji, prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości z zakresu BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
  • Koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP;
  • Aktywny udział w działaniach na rzecz doskonalenia bezpieczeństwa warunków pracy;
  • Opracowywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego;
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji powypadkowej;
  • Udział w kontrolach Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
  • Umiejętność zorganizowania własnego stanowiska pracy.
Wymagania formalne
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie BHP oraz ważne szkolenie okresowe dla służb BHP;
  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty ds. BHP;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel i MS Power Point);
  • Umiejętności interpretacji oraz stosowania przepisów BHP;
  • Mile widziane posiadanie uprawnień do pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Ppoż.;
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu;
  • Mobilność, dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia;
  • Pracę w ambitnym i twórczym zespole;
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń:
    • Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
    • Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
    • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
    • Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
    • Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”.
    • Dofinansowanie do okularów;
    • Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
    • Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku.
    • W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
APLIKUJ TERAZ
Praca lubelskie