Specjalista ds. administracji


Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Lublin
Twój zakres obowiązków:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek kurierskich
  • Wsparcie działu sprzedaży w opracowywaniu ofert i umów dla klientów
  • Przedłużanie wygasających umów, cesji i aneksów na konserwację dla nowych oraz istniejących klientów
  • Praca w Insert i MS Office
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą – mile widziane
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Zaangażowanie i sumienność
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy
Mile widziane:
  • Wykształcenie techniczne
To oferujemy:
  • Praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazna atmosfera pracy
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych i benefitów pozapłacowych
APLIKUJ TERAZ
Praca lubelskie