Zadania wykonywane na stanowisku:1)kompletowanie oraz weryfikacja dokumentacji związanej ze sporządzaniem zbiorczych deklaracji w zakresie podatku VAT obejmujących dane z jednostek organizacyjnych podległych konsolidacji;2)sporządzanie zbiorczych jednolitych plików kontrolnych;3)przesyłanie deklaracji w zakresie podatku VAT oraz jednolitych plików kontrolnych;4)prowadzenie ksiąg rachunkowych dziennika w zakresie podatku VAT;5)obsługa banku (wyciągi bankowe, przelewy);6)przygotowanie wniosków o wydanie interpretacji VAT;PRACA W WYDZIALE FINANSOWYM.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: EKONOMIA, FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ Uprawnienia: nieposzlakowana opinia Uprawnienia: znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej Uprawnienia: rachunkowość budżetowa Uprawnienia: Brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych Uprawnienia: posiadanie obywatelstwa polskiego Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office Uprawnienia: znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości Uprawnienia: predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 5 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie