Specjalista do spraw rekrutacji, kadr i spraw socjalnych
Starostwo Powiatowe w Lublinie
Specjalista do spraw rekrutacji, kadr i spraw socjalnych
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/2176
OBOWIĄZKI:
Zgodnie z ogłoszonym naborem:https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622Zadania wykonywane na stanowisku:1) prowadzenie akt spraw osobowych pracowników Starostwa i dyrektorów jednostekorganizacyjnych powiatu w formie papierowej i w programie kadrowo-płacowym;2) obsługa zatrudnienia, w tym przygotowywanie dokumentów dotyczących nawiązywaniai rozwiązywania stosunku pracy oraz innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracy;3) prowadzenie spraw związanych z okresową oceną kwalifikacyjną pracowników zatrudnionychna stanowiskach urzędniczych;4) prowadzenie rejestrów w Wydziale;5) prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym prowadzenie: dowodów obecności w pracy,absencji w pracy, ustalanie i zmiana czasu pracy, ewidencji urlopów wypoczynkowych,ewidencji urlopów macierzyńskich, ojcowskich i wychowawczych oraz ewidencji urlopówbezpłatnych;6) prowadzenie spraw tj. wystawianie kart obiegowych pracownikom, przygotowywaniezaświadczeń o zatrudnieniu pracowników, wydawanie legitymacji służbowych dlapracowników, zbieranie oświadczeń pracowników o prowadzeniu przez nich działalnościgospodarczej;7) sporządzanie i przekazywanie okresowych sprawozdań z zakresu spraw osobowych doGłównego Urzędu Statystycznego oraz deklaracji miesięcznych wpłat na Państwowy FunduszRehabilitacji Osób Niepełnosprawnych DEK-I-a;8) przygotowywanie procedury konkursów na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie oraz nadyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych;9) prowadzenie spraw związanych z występowaniem z wnioskami o nadanie odznaczeń dlapracowników Starostwa;10) prowadzenie rejestru badań profilaktycznych kierowanie pracowników na badania (wstępne,okresowe, kontrolne.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: PRAWO, ADMINISTRACJA, ZARZĄDZANIE lub pokrewne Uprawnienia: dyskrecja Uprawnienia: dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku Uprawnienia: predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych Uprawnienia: odporność na stres Uprawnienia: Umiejętność planowania i dobra organizacja pracy Uprawnienia: obsługa programów komputerowych Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu Uprawnienia: Brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Uprawnienia: Doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach ( min. 3 lata) Uprawnienia: samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, Uprawnienia: posiadanie obywatelstwa polskiego Uprawnienia: asertywność Uprawnienia: nieposzlakowana opinia Uprawnienia: komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów Uprawnienia: odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie
Wymagania inne:
Wymagania zgodnie z ogłoszonym naborem:https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622Niezbędne wymagania od kandydatów:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja, zarządzanie lub pokrewne;7) doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach (min. 3 lata);8) znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawyo ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawyo ZFŚS;9) umiejętność planowania i organizacji pracy;10) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;11) samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań, zdolność analitycznego myślenia;12) odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;13) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność;14) umiejętność pracy w zespole;15) dyskrecja, asertywność;16) znajomość podstawowych programów komputerowych.3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:1) ukończone studia podyplomowe, szkolenia z zakresu prawa pracy, zarządzania zasobamiludzkimi;2) umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów kadrowo-płacowych;3) umiejętność tworzenia i pracy z arkuszami kalkulacyjnymi;4) doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
Miejsce pracy:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
Oferta dostępna na BIPhttps://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klientalub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin,w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencjiz dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. rekrutacji, kadri spraw socjalnych - 1 etat Or.2110.23.2025.DK3 do dnia 22 grudnia 2025 r.do godz. 15.00;
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie