Specjalista do spraw kadr


Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Specjalista do spraw kadr
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/0636
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników. Prowadzenie ewidencji w zakresie wykształcenia, uprawnień, kwalifikacji pracowników. Prowadzenie spraw z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych. Prowadzenie sprawozdawczości kadrowo-płacowej. Ustalanie uprawnień do dodatków, nagród jubileuszowych i odpraw emerytalno-rentowych. Sporządzanie deklaracji PFRON, sprawozdań GUS.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, finanse i rachunkowość lub zarządzanie zas.ludz.
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: znajomość programów kadrowych
Uprawnienia: kursy i szkolenia z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Uprawnienia: dokładność


Wymagania inne:

Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku do spraw kadrowo-płacowych. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- osobisty (z CV, dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe): Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, - telefoniczny: 82 563 11 94- można również przesyłać CV e-mailem na adres: sekretariat@lzopg.pl

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Praca lubelskie