sporządzanie listy płac, rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie audytów kadrowych, rozliczanie urlopów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 5) Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie, obsługa komputera i urządzeń biurowych, MS Office, znajomość programu PŁATNIK, R2 PŁATNIK, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doświadczenie zawodowe min. 5 lat, znajomość języka angielskiego w st. komunikatywnym, j. niemiecki mile widziny jedna zmiana 8-16
Miejsce pracy:
Puławy
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach