Sekretarz gminy zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania urzędu w tym koordynowanie prac między komórkami, nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji a także realizowanie innych obowiązków powierzonych przez przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Pozostali przedstawiciele władz publicznych (wymagany staż - lata: 4) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Zarządzanie zasobami ludzkimi Uprawnienia: znajomość obsługi komputera
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie zawodowe: udokumentowany co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, których mowa w art. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.Wymagania dodatkowe:umiejętności organizacyjne i zarządcze, znajomość przepisów prawnych oraz doświadczenie w administracji samorządowej, znajomość ustaw:a) z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,b) z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,c) z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,d) z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Miejsce pracy:
Łaszczów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 1 400 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim