Sekretarka notarialna


Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Sekretarka notarialna
Miejsce pracy: Świdnik
Numer: StPr/25/0457
OBOWIĄZKI:
kontakt osobisty i telefoniczny z klientami kancelarii, uzupełnianie wzorów dokumentów danymi, organizacja pracy kancelarii, nadzór nad terminowym wykonywaniem czynności i wysyłką dokumentów, wydawanie i przyjmowanie dokumentów klientów, prowadzenie repertorium i ksiąg kancelarii
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

bardzo wysoka kultura osobista, uprzejmość, cierpliwość, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność organizacji pracy, dokładność, sumienność

Miejsce pracy:

Świdnik


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Praca lubelskie