rganizowanie pracy biurowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;- posługiwanie się nowoczesnymi środkami przekazu telekomunikacyjnego (teleks, telefaks itp.);- prowadzenie dokumentacji medycznej stosowanej w lecznictwie (karty zdrowia pacjentów, rejestry chorych itp.);- przygotowywanie pod względem technicznym pomocy dydaktycznych i środków audiowizualnych, stosowanych do edukacji zdrowotnej (ulotki, hasła propagandowe, foldery itp.);- zestawianie danych statystycznych, służących do analiz, sprawozdań statystycznych i opracowań naukowych;- przygotowywanie, na polecenie przełożonych, sprawozdań z działalności placówki służby zdrowia;- przygotowywanie, aktualizacja i wprowadzanie danych statystycznych do baz danych;- informowanie klientów i pacjentów (ustnie i pisemnie) o usługach zdrowotnych, warunkach formalnych i finansowych ich świadczenia w poszczególnych placówkach służby zdrowia;- prowadzenie rozliczeń i ewidencji finansowej za wykonane usługi medyczne, wystawianie rachunków i zaświadczeń finansowych;