Archiwum Państwowe w Lublinie Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 142151
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań: - praca administracyjno-biurowa, - reprezentacja urzędu, - wyjazdy służbowe,
- obsługa klientów zewnętrznych- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, - możliwy kontakt z czynnikiem alergennym, - praca z komputerem, - praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi, - budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, - praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, - praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku, - dźwig osobowy i towarowy.
Zakres zadań
Prowadzi sprawy związane z administrowaniem i utrzymywaniem w należytym stanie użytkowanych budynków i pomieszczeń, tj. odpowiada za: zabezpieczanie przed pożarem i włamaniem, terminowe dokonywanie przeglądów technicznych, utrzymanie porządku i czystości budynków, utrzymanie w sprawności instalacji w budynkach w celu utrzymania budynków w należytym stanie technicznym i odpowiednim zabezpieczeniem.
Opracowuje plany remontów i inwestycji w celu przygotowania procesu inwestycyjnego oraz odpowiada za przygotowanie stosownej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym zakresie.
Wspomaga obsługę kancelaryjną urzędu w Centrali, w tym m.in. przyjmuje wnioski i udziela informacji interesantom, zapewnia obsługę kancelaryjną urzędu, zapewnia prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w celu zapewnienia sprawnej działalności archiwum.
Obsługuje interesantów APL w Punkcie Obsługi Klienta w celu udzielenia im informacji o przechowywaniu dokumentacji pracowniczej lub sposobie załatwienia sprawy.
Obsługuje pocztę elektroniczną i elektroniczną skrzynkę podawczą oraz inne urządzenia biurowe na potrzeby realizacji spraw.
Prowadzi ewidencję i dokumentację techniczną budynku zgodnie z przepisami prawa w celu utrzymania go w należytym stanie technicznym.
Zajmuje się realizacją zakupów materiałów i wyposażenia zgodnie z potrzebami archiwum w celu zapewnienia prawidłowej realizacji prac przez komórki organizacyjne archiwum oraz prowadzi gospodarkę materiałową w tym zakresie.
Przejmuje zgłoszenia, realizuje i czuwa nad wykonywaniem prac naprawczych w celu usunięcia zgłaszanych przez komórki organizacyjne usterek.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie techniczne- budowlane, elektryczne doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego -praca administracyjno-biurowa
znajomość prawa budowlanego i aktów wykonawczych
biegła obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych
doświadczenie we współpracy z podwykonawcami i dostawcami
umiejętność sprawnej organizacji pracy
asertywność
sumienność
komunikatywność
kreatywność
wysoka kultura osobista
prawo jazdy kat. B
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
wiedza z zakresu gospodarowania środkami trwałymi
znajomość ustawy oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
znajomość normatywów kancelaryjno-archiwalnych
znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym