Referent ds. komunikacji i ambasadorów komunikacji w Biurze Komunikacji Społecznej


UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
ogłasza rekrutację na stanowisko:

Referent ds. komunikacji i ambasadorów komunikacji w Biurze Komunikacji Społecznej
Miejsce pracy: Lublin
Dlaczego warto?
  • Dołączysz do zespołu, który realnie kształtuje komunikację jednej z wiodących uczelni medycznych w Polsce.
  • Będziesz mieć wpływ na to, jak UMLub komunikuje się ze swoimi pracownikami, studentami, partnerami i całym środowiskiem akademickim.
  • To stanowisko daje możliwość współtworzenia nowoczesnego systemu komunikacji wewnętrznej, budowania sieci ambasadorów komunikacji w jednostkach oraz współpracy z władzami uczelni przy projektach strategicznych.
  • To także przestrzeń na inicjatywę, rozwój, kreatywność i pracę w zespole, który łączy profesjonalizm z otwartością i realnym wpływem na życie akademickiej wspólnoty.
Główne zadania na stanowisku:
  • Prowadzenie codziennego przeglądu prasy, internetu, radia i telewizji dotyczącego UMLub oraz zagadnień istotnych dla Uczelni

  • Współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za komunikację zewnętrzną, PR i media w zakresie bieżącej informacji oraz opracowywania materiałów

  • Przygotowywanie tekstów do publikacji na stronie internetowej, w mediach społecznościowych oraz w serwisie uczelnianym BLASK

  • Tworzenie komunikatów organizacyjnych, informacyjnych i kryzysowych zgodnie z obowiązującą procedurą akceptacyjną

  • Redagowanie i korekta treści kierowanych do pracowników, studentów i partnerów zewnętrznych

  • Zapewnianie spójności komunikatów we wszystkich kanałach komunikacyjnych Uczelni

  • Koordynowanie i rozwijanie sieci ambasadorów komunikacji w jednostkach organizacyjnych

  • Prowadzenie działań na rzecz komunikacji wewnętrznej, w tym przygotowywanie i aktualizowanie planów komunikacyjnych

  • Opracowywanie cyklicznych newsletterów i biuletynów informacyjnych dla pracowników i studentów

  • Współpraca przy budowaniu wizerunku Uczelni w środowisku publicznym, administracji państwowej, samorządowej, placówkach edukacyjnych i organizacjach społecznych

  • Inicjowanie działań wzmacniających Społeczną Odpowiedzialność Uczelni i relacje z otoczeniem

  • Wsparcie Pełnomocnika ds. Komunikacji w przygotowywaniu raportów, rekomendacji i prezentacji dotyczących komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

  • Wspieranie organizacji wydarzeń uczelnianych poprzez przygotowanie informacji, zapowiedzi, komunikatów i materiałów do publikacji

Wymagania:

  • Wykształcenie: wyższe, preferowane: komunikacja, PR, dziennikarstwo
  • Doświadczenie zawodowe: min. 3 lata
  • Staż pracy w obszarze: min. 3 lata w pracy w obszarze komunikacji, PR lub dziennikarstwie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 - w zakresie pozwalającym na pracę z materiałami i komunikatami wewnętrznymi w języku angielskim
  • Znajomość obsługi komputera i systemów informatycznych: znajomość pakietu MS 365, systemów CMS, narzędzi komunikacji (Teams, SharePoint, Outlook), podstawowych narzędzi graficznych (Canva), systemów planowania i analityki (Trello, Notion, Google Analytics)
  • Kompetencje miękkie: komunikatywność, kreatywność i inicjatywa, umiejętność analizowania informacji, elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu, orientacja na odbiorcę, bardzo dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem, umiejętność pracy zespołowej i współpracy, skrupulatność i dbałość o szczegóły

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w instytucji publicznej o wysokim prestiżu

  • Atrakcyjne warunki pracy, pakiet socjalny i benefity

  • Przestrzeń do rozwoju zawodowego

  • Współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów

Wymagane dokumenty:
  • CV
  • List motywacyjny
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych pobierz

Oferty prosimy składać do 8 grudnia 2025 r. elektroniczne poprzez przycisk aplikowania.

Praca lubelskie