Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Hrubieszowie Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca prawny
Miejsce pracy: Hrubieszów
Ogłoszenie o naborze Nr 141359
Warunki pracy
Praca poza siedzibą Inspektoratu na terenie Powiatu Hrubieszowskiego polegająca na prowadzeniu oględzin w terenie, kontroli obiektów i prowadzonych robót budowlanych (praca na wysokości) oraz praca w biurze przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Bezpośredni kontakt z klientami konieczna komunikatywność i odporność na stres. Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Siedziba Inspektoratu znajduje się w budynku na I piętrze. Budynek posiada bariery architektoniczne dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres zadań
obsługa prawna Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Hrubieszowie i kierowanej przez niego jednostki,
prowadzenie postępowań w sprawach naruszania prawa w celu wydania rozstrzygnięcia,
prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach odpowiedzialności zawodowej osób pełniących samodzielne funkcje techniczne,
obsługa prawna inspektoratu celem udzielania porad, wyjaśnień, konsultacji w kwestiach prawnych,
reprezentowanie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Hrubieszowie i kierowanej przez niego jednostki w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi,
prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych,
przygotowanie stanowiska organu i dokumentacji dotyczącej odwołań od decyzji, zażaleń na postanowienia, skarg i wniosków,
dostarczanie bieżących informacji pracownikom o zmianach w przepisach prawnych dotyczących pracy inspektoratu,
wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
opracowywanie lub udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów wewnętrznych aktów prawnych wydawanych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Hrubieszowie w celu ich poprawności pod względem prawnym.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
wpis na listę radców prawnych,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i uczciwość,
znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego i prawa budowlanego oraz przepisów związanych i aktów wykonawczych,
umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
wysoka kultura osobista,
rzetelność, staranność, obowiązkowość i punktualność,
odpowiedzialność za powierzone zadania,
odporność na stres,
samodzielność w podejmowaniu decyzji,
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe