Bartex Bartol to trzypokoleniowa firma rodzinna, która od 1990 r. dba o swoich klientów z najwyższą starannością. Nasza praca zamieniła się w pasję i miłość do wina oraz jakościowych trunków. To dzięki temu nasze produkty cechuje wysoka jakość. Zajmujemy się głównie produkcją i importem wyrobów alkoholowych z całego świata, zaufano nam również za granicą – eksportujemy do ponad 50 krajów na całym świecie. Dzięki innowacjom i zaangażowaniu, rozwinęliśmy się w największą firmę w kraju, ze 100% polskim kapitałem.
W związku z nieustannym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel handlowy - branża winiarska
Miejsce pracy: Zamość, i okolice
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
Będziesz miał możliwość sprzedawania starannie wyselekcjonowanych trunków z całego świata bezpośrednio od producenta.
Będziesz pracował w firmie dbającej o środowisko i pozyskującej energię z odnawialnych źródeł.
W naszej firmie stawiamy na rozwój zawodowy pracowników poprzez liczne szkolenia oraz możliwość awansu.
Kogo dokładnie szukamy?
Poszukujemy kandydatów, z wykształceniem średnim lub wyższym, posiadających kilkuletnie doświadczenie w handlu (mile widziane w branży alkoholowej).
Zależy nam na osobach znających rynek detaliczny oraz hurtowy napojów alkoholowych.
Szukamy pracowników dobrze zorganizowanych, terminowych, chętnych do samorozwoju, komunikatywnych oraz umiejących łatwo nawiązywać kontakty.
Kandydatów znających pakiet office oraz posiadających aktywne prawo jazdy kat. B.
Czym będziesz się zajmował?
Jako przedstawiciel handlowy, będziesz odpowiedzialny za prowadzenie procesu sprzedaży, w tym składanie wizyt u obecnych jak i potencjalnych kontrahentów (klienci B2B) , prezentowanie klientom ofert, promocji oraz ekspozycji produktów alkoholowych (wina, wódki, likiery, whisky itp.), prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych z klientami oraz doradztwem w zakresie oferowanych produktów.
Twoim celem będzie realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych oraz budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.
Będziesz również odpowiedzialny za analizowanie sprzedaży na obsługiwanym obszarze.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
W naszej firmie proces wdrożenia obejmuje 2 tygodniowe szkolenie.
Podczas trwania wdrożenia będziesz miał możliwość pracy w rynku (wizyty handlowe) z bezpośrednim przełożonym, tzn. kierownikiem sprzedaży w danym rejonie lub koordynatorem ds. sprzedaży.
Jak będziesz wynagradzany?
System wynagrodzenia składa się z dwóch elementów: podstawy + premii (dystrybucyjna, asortymentowa oraz uznaniowa).
Wysokość podstawy wynagrodzenia jest negocjowana, uzależniona od profilu kandydata oraz jego kompetencji.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
Samochód służbowy, telefon komórkowy.
Narzędzia wspomagające sprzedaż: MAH – mobilny asystent handlowy, Comarch.
Możliwość szkoleń sommelierskich.
Degustacje produktowe.
Spotkania integracyjne organizowane w obrębie rejonu sprzedaży.