pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych,
tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów,
prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,
realizacja planów sprzedaży krótko i długo terminowych,
profesjonalna obsługa klientów, mająca cechy partnerstwa biznesowego.
Poszukujemy Osób:
posiadających 2-letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży artykułów FMCG dla gastronomii,
odnoszących sukcesy w sprzedaży dla gastronomii,
posiadających umiejętność współpracy z klientem,
posiadających zdolności negocjacyjne i umiejętność analizy danych,
bardzo dobrze organizujących pracę własną,
potrafiących obsługiwać komputer (pakiet MS Office),
zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
dyspozycyjnych,
posiadających pracowniczą książeczkę zdrowia (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia,
posiadających czynne prawo jazdy kat. B.
Pracując z nami otrzymasz:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
samochód służbowy, również do użytku prywatnego,
prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop,
dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!