Samodzielne przygotowywanie pism, wniosków, podań; przygotowywanie umów, porozumień, pełnomocnictw; bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z klientami Kancelarii; kompleksowa obsługa spraw zgłaszanych przez klientów Kancelarii; kontakt z urzędami i sądami; przygotowywanie uchwał i protokołów organów spółki; przygotowywanie wniosków zmianowych do KRS; współpraca z innymi pracownikami Spółki
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Wymagania inne:
samodzielność, umiejętność ustalania priorytetówmin. podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego, handlowego, pracy
Miejsce pracy:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie