Praktyki zawodowe - Analityk Sprzedaży – Dział Obsługi Klienta
Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Praktyki zawodowe - Analityk Sprzedaży – Dział Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
(czas trwania: 2 miesiące)
Główne zadania:
bieżące wsparcie w realizacji zadań Działu Obsługi Klienta,
przygotowywanie danych w ramach procesów, analiz i podsumowań w ramach realizowanych projektów,
przygotowywanie prognoz i analiz dotyczących planowania sprzedaży, analiza danych,
udział w monitorowaniu wyników sprzedaży oraz wskaźników biznesowych.
Nasze oczekiwania:
status studenta z obszaru ekonomii lub zarządzania,
zainteresowanie tematyką analizowania danych,
umiejętność analitycznego myślenia,
bardzo dobre wyniki na studiach,
komunikatywność,
umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel na poziomie zaawansowanym).
Oferujemy:
praktyki w stabilnej firmie z tradycjami,
możliwość zatrudnienia po odbyciu praktyki zawodowej w formie płatnego stażu,
możliwość zdobycia doświadczenia w środowisku ekspertów w dużej firmie z branży FMCG,
elastyczny czas odbywania praktyk umożliwiający połączenie ze studiami,