Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1 - Lublin
Na co dzień w naszym zespole:
obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,
wykonujesz połączenia do klientów z wykonaniem dyspozycji oraz potwierdzenia zleconych przez klienta zleceń,
aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
jesteś osobą zaangażowaną,
jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
odpowiada Ci praca zmianowa oraz praca w weekendy, odznaczasz się dyspozycyjnością,
posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.
Twój Pakiet Korzyści
Praca hybrydowaPracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
Pracuj w miejscu, które zna każdy. #TyWybierasz
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!