Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1 - Lublin
Na co dzień w naszym zespole:
obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,
wykonujesz połączenia do klientów z wykonaniem dyspozycji oraz potwierdzenia zleconych przez klienta zleceń,
aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
jesteś osobą zaangażowaną,
jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
odpowiada Ci praca zmianowa oraz praca w weekendy, odznaczasz się dyspozycyjnością,
posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.
Pracuj w miejscu, które zna każdy. #TyWybierasz
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!