Pracownik ds. zapewnienia zgodności bezpieczeństwa informacji
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. zapewnienia zgodności bezpieczeństwa informacji
Lublin
Numer referencyjny: WZ/IOI/84/03/22
Co zyskasz?
Umowę o pracę
Ulgi na przejazd koleją
Opiekę medyczną
Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
udział w realizacji zadań związanych z ustanowieniem, wdrożeniem, eksploatacją, monitorowaniem, przeglądem, utrzymaniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) na zgodność z normą ISO/IEC 27001,
realizacja zadań związanych z administracją systemu BPM,
udział w procesie zarządzania ciągłością działania w obszarze bezpieczeństwa informacji,
prowadzenie audytów wewnętrznych SZBI,
udział w procesie zarządzania ryzykiem oraz incydentami w obszarze SZBI,
udział w ocenie skutków przetwarzania danych osobowych,
opiniowanie treści i sposobu udzielania przez Spółkę odpowiedzi wnioskodawcom w trybie udostępniania informacji publicznej, w tym ich obsługa w systemie "Wnioski",
weryfikacja stosowania wymagań SZBI w postępowaniach przetargowych oraz w umowach zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, w tym udział w uzgadnianiu projektów umów inwestycyjnych, powierzenia przetwarzania danych osobowych, umów o współadministrowanie oraz umów o zachowaniu poufności,
udział w projektach informatycznych w zakresie wdrażania zabezpieczeń i procedur związanych z bezpieczeństwem informacyjnym,
udział w pracach Zespołu Oceny Projektów Inwestycyjnych (ZOPI) oraz wsparcie biegłego po stronie Zamawiającego w postępowaniach przetargowych celem oceny dokumentów Wykonawców zastrzeżonych jako tajemnica przedsiębiorstwa.
Wymagane kwalifikacje:
wykształcenie wyższe,
4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy w specjalnościach: bezpieczeństwo, IT,
gotowość do poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych na poziomie „Poufne”,
posiadanie certyfikatu audytora SZBI (zgodnie z normą ISO/IEC 27001),
wiedza zawodowa w zakresie bezpieczeństwa informacji i bezpieczeństwa teleinformatycznego,
znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
umiejętność radzenia sobie z emocjami,
zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,