Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/0223
OBOWIĄZKI:
Biężąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie projektów pism, sprawozdań i wniosków składanych przez syndyka masy upadłości w prowadzonych postępowaniach, kontaktowanie się z sądem, organami administracji publicznej oraz stronami prowadzonego postępowania upadłościowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne
Uprawnienia: dobra znajomość obsług pakietu MS Office
Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera


Wymagania inne:

Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku pracownik administracyjno-biurowy.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Praca lubelskie