Analiza dokumentów zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów do programu Mała Księgowość oraz Księgi Handlowe, sporządzanie list płac, przygotowanie analiz i zestawień wskazanych przez właściciela, analiza obowiązujących przepisów, praca na programie Płatnik(ZUS), Super Płace(Kadry Płace) oraz Sage Symfonia, współpraca z pracownikami biura rachunkowego, dbałość o właściwy stan techniczny powierzonego sprzętu,przestrzeganie tajemnucy służbowej.W przypadku kandydatów zobowiązujemy sie do dokonania odpowiedniego przeszkolenia z zakresu obsługi programów księgowych, płacowych i Płatnika ZUS gdyby nie posiadały takich umiejetności.
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Wymagania inne:
Oferta pracy w ramach wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy przeznaczona dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chełmie. Zgodnie z art. 69 Ustawy z dnia 20.03.2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia pierwszeństwo w skierowaniu do udziału w formach pomocy przysługuje: 1) bezrobotnym posiadającym Kartę Dużej Rodziny, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 05.12.20214 r. o Karcie Dużej Rodziny, 2) bezrobotnym powyżej 50 roku życia, 3) bezrobotnym bez kwalifikacji, 4) bezrobotnym niepełnosprawnym, 5) długotrwale bezrobotnym, 6) bezrobotnym i poszukującym pracy, będacym osobami do 30. oku życia, 7) bezrobotnym samotnie wychowującym co najmniej jedno dziecko.
Miejsce pracy:
Chełm
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 806 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie